Nejčastější dotazy

Kdy mám čekat zboží, když dnes učiním objednávku?
Doručovací doba je 4 - 5 pracovních dní po České republice a o den déle na Slovensko od učinění objednávky. Náš tým v expedičním oddělení se maximálně snaží, aby Váš módní kousek byl co nejdříve u Vás.

Jak budu informován, že jsem nakoupil na webovém obchodu Tamsin?
Každý zákazník obdrží e-mail s informacemi o právě přijaté objednávce. V případě nedoručení emailu si, prosím, nejprve ve Vaší schránce zkontrolujte nevyžádanou poštu/spam a nebo kontaktujte náš zákaznický servis, zda byla opravdu objednávka učiněna. Náš ochotný zákaznický tým Vám bude velmi rád k dispozici.

Mnou požadovaná velikost není momentálně dostupná. Je možné, že se má velikost opět naskladní?
Díky oblíbenosti českých a slovenských online nákupů se bohužel stav módních položek na našem webu průběžně mění, a proto je možné, že Vámi požadovaná velikost bude opět dostupná. Proto, prosím, sledujte naše stránky pravidelně, avšak zaručit opětovné naskladnění Vám s určitostí nemůžeme.

Co znamená předběžné datum odeslání uvedené v mé objednávce?
Předběžné datum odeslání je termín, kdy Váš módní kousek obdržíme z našeho z centrálního skladu v Londýně v našem distribučním středisku v Chrudimi a další pracovní den expedujeme zboží na Vaši adresu. Doručovací doba je 4 - 5 pracovních dní po České republice a o den déle na Slovensko od učinění objednávky.

Co znamená, když obdržím email o nenaskladněné položce?
Jedná se o informační email ohledně nedostupnosti položky v našem centrálním skladě v Londýně. Tato situace se stává velmi zřídka a předem se za tuto komplikaci omlouváme. V průběhu dvou pracovních dní od odeslání emailu budete informování o případném naskladnění či stornování položky.

Kdy se začne objednávka zpracovávat při platbě předem?
Objednávka se začne zpracovávat, jakmile obdržíme z platebního systému notifikaci o uskutečněné platbě kartou nebo online převodem.

Za jakých podmínek smím zboží vrátit bez udání důvodu?
Zákazník je oprávněn vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dní ode dne převzetí zásilky. Vždy se snažíme ve prospěch zákazníka poslat peněžní částku v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 14 dní ode dne odeslání zboží na naše distribuční středisko v Chrudimi. Peníze budou vráceny na Váš bankovní účet (na poštovní poukázky a šeky NEVRACÍME) uvedený v protokolu o odstoupení od smlouvy.

Kdy mohu zboží reklamovat?
Velice si vážíme svých zákazníků a naším cílem je poskytnout vynikající zákaznickou péči. V případě, že objevíte na zakoupeném zboží vadu v průběhu záruční lhůty, máte právo uplatnit reklamaci. Reklamace nebude uznána v případě, že zboží je zničené, nošené nebo násilně poškozené. Záruční doba je 24 měsíců.

Kdy bude moje reklamace vyřízena?
Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní od přijetí zboží v našem distribučním středisku. Jakmile obdržíme reklamované zboží, budete emailem informováni o jeho doručení a následně pak o vyřízení reklamace.

Kam mohu poslat nevyhovující zboží nebo reklamaci?
Zákazník může poslat nevyhovující zboží nebo reklamaci na adresu českého distribučního centra: TAMSIN LONDON CZ s.r.o., Průmyslová 7, Chrudim 537 01, Česká republika, nebo se obrátit e-mailem na info@tamsin.cz. Reklamace se vyřizuje na základě vyplněného reklamačního protokolu, který je součástí zaslané faktury v zásilce.

Novinky do emailu s bonusem
200 Kč na Váš nákup
žena
Zavřít

MÓDNÍ NOVINKY SE SLEVOU 200 Kč Zapište se k odběru našich módních novinek
a získejte vždy něco navíc

S naším newsletterem vám nic neunikne!