Nejčastější dotazy

Jak budu informován, že jsem nakoupil na webovém obchodu Tamsin London?
Každý zákazník obdrží e-mail s informacemi o právě přijaté objednávce. V případě nedoručení emailu, kontaktujte prosím zákaznický servis, zda byla opravdu objednávky učiněna.

Mnou požadovaná velikost není dostupná. Je možné, zda bude ještě k dispozici?
Stav zboží se průběžně mění, a proto je možné, že Vámi požadovaná velikost bude opět dostupná. Nemůžeme Vám to však s určitostí zaručit.

Co znamená předběžné datum odeslání uvedené v mé objednávce?
Předběžné datum odeslání je termín, kdy zboží obdržíme v našem distribučním středisku v Chrudimi.

Co znamená, když obdržím email o nenaskladněné položce?
Jedná se o informační email ohledně nedostupnosti položky v našem centrálním skladě v Londýně. Za dva pracovní dny od odeslání emailu budete informování o případném naskladnění či stornování položky.

Kdy se začne objednávka zpracovávat při platbě předem?
Objednávka se začne zpracovávat, jakmile se nám platba připíše na náš bankovní účet.

Jak rychle obdržím svou zásilku?
Pokud je zboží skladem v České republice, odesíláme zásilku nejdéle 2. den. V případě expedice zboží z centrálního skladu v Londýně, odesíláme zásilku ihned po jejím obdržení v našem distribučním středisku v Chrudimi, což trvá 7-9 dní. Balíček je 1-2 na cestách a za 2-3 dny u Vás doma.

Za jakých podmínek smím zboží vrátit bez udání důvodu?
Zákazník je oprávněn vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dní ode dne převzetí zásilky. Tamsin tým se bude snažit ve prospěch zákazníka poslat peněžní částku v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 14 dní ode dne odeslání zboží na naše distribuční středisko v Chrudimi. Peníze budou vráceny na bankovní účet zákazníka (na poštovní poukázky a šeky nevracíme), uvedený v protokolu o odstoupení od smlouvy.

Kdy mohu zboží reklamovat?
Velice si vážíme svých zákazníků a naším cílem je poskytnout vynikající zákaznickou péči. V případě, že zákazník objeví na zakoupeném zboží vadu v průběhu záruční lhůty, má právo uplatnit reklamaci. Reklamace se nevztahuje na zboží, které je zničené, nošené nebo násilně poškozené. Záruční doba je 24 měsíců.

Kdy mi budou peníze za reklamaci vráceny?
Podle českého obchodního práva musí být reklamace vyřízena do 30 dní od přijetí zboží v našem distribučním středisku. Jakmile obdržíme reklamované zboží, budete emailem informováni o jeho doručení.

Kam mohu poslat nevyhovující zboží nebo reklamaci?
Zákazník může poslat nevyhovující zboží nebo reklamaci na adresu českého distribučního centra: Průmyslová 7, Chrudim 537 01, Česká republika, nebo se obrátit e-mailem na info@tamsin.cz. Reklamace se vyřizuje na základě vyplněného reklamačního protokolu, který je součástí zaslané faktury v zásilce.

Novinky do e-mailu

Získejte aktuální akce, novinky a slevy