Nejčastější dotazy

Jak budu informován, že jsem nakoupil na webovém obchodu TamsinLondon?
Každý zákazník obdrží e-mail s informacemi o právě přijaté objednávce.

Jak rychle obdržím svou zásilku?
Zboží skladem v České republice obdrží zákazník do 48 hodin (mimo víkendů), zboží skladem v Londýně zpravidla do 7-9 pracovních dní.

Je moje objednávka pojištěna?
Ano.

Za jakých podmínek smím zboží vrátit bez udání důvodu?
Zákazník je oprávněn vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dní ode dne nákupu. Tamsin tým se bude snažit ve prospěch zákazníka poslat peněžní částku v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30 dní ode dne obdržení zboží v našem distribučním středisku v Chrudimi. Peníze budou vráceny na bankovní účet zákazníka, uvedený v reklamačním protokolu.

Kdy mohu zboží reklamovat?
Velice si vážíme svých zákazníků a naším cílem je poskytnout vynikající zákaznickou péči. V případě, že zákazník objeví na zakoupeném zboží vadu v průběhu záruční lhůty, má právo uplatnit reklamaci. Reklamace se nevztahuje na zboží, které je zničené, nošené nebo násilně poškozené. Záruční doba je 24 měsíců.

Kdy mi budou peníze za reklamaci vráceny?
Podle českého obchodního práva musí být reklamace vyřízena do 14 dní od přijetí zboží v našem distribučním středisku. Zákazník bude informován o doručení zboží do distribučního střediska TamsinLondon v Chrudimi. Reklamované zboží bude zasláno na náklady zákazníka.

Kam mohu poslat nechtěné zboží nebo reklamaci?
Zákazník může poslat nechtěné zboží nebo reklamaci na adresu českého distribučního centra: Průmyslová 7, Chrudim 537 01, Česká republika, nebo se obrátit e-mailem na info@tamsin.cz. Reklamace se vyřizuje na základě vyplněného reklamačního protokolu, který zákazník obdrží spolu s fakturou (daňovým dokladem) v zásilce.


O Tamsin London


Platební karty
Online platby kartou
Zákaznická linka

V pracovní dny od 8:30 do 16:00 Více kontaktů


© 2014 Tamsin International Limited

Programmed by DPS Technology s.r.o.


Facebook